Top

Μπορεί στις μέρες μας να αμβλύνουμε την έννοια του άγχους, συμπληρώνοντας από δίπλα και τη λέξη “δημιουργικό”, αλλά ας είμαστε ειλικρινείς. Δημιουργικό ή μη, το άγχος αν και αποτελεί μία απολύτως φυσιολογική αντίδραση του οργανισμού μας, αφήνει το δικό του αρνητικό αποτύπωμα στην υγεία και όψη της επιδερμίδα μας. Ας δούμε μαζί το πώς την πλήττει αλλά και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να αμυνθούμε!

Καθημερινά καλούμαστε να διαχειριστούμε μία σειρά στρεσογόνων καταστάσεων που επηρεάζουν την ψυχολογία και πλήττουν την πνευματική και σωματική μας υγεία. Το άγχος αποτελεί την άμυνα του οργανισμού μας, με στόχο να μας προετοιμάσει για τη μάχη που καλούμαστε να δώσουμε. Πώς το κάνει αυτό; Μέσα από μία σειρά πολύπλοκων αντιδράσεων και ορμονικών εκκρίσεων κορτιζόλης, αδρεναλίνης κ.ά. Έτσι, ο εγκέφαλος, τα επινεφρίδια και το νευρικό σύστημα συνεργάζονται αρμονικά με σκοπό να σας βοηθήσουν για να αντεπεξέλθετε σε μία στρεσογόνο κατάσταση. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν το άγχος έχει εγκατασταθεί για τα καλά στη ζωή μας και τα οφέλη του παραπάνω μηχανισμού άμυνας, μετατρέπονται σε εχθρό της υγείας μας, οδηγώντας σε προβλήματα και φλεγμονές, κάτι που έχει αντίκτυπο και στην επιδερμίδα μας. Κλασσικό παράδειγμα, η έκκριση κορτιζόλης!

 

Η κορτιζόλη, όχι μόνο συμβάλει στην αυξημένη έκκριση σμήγματος, το οποίο όπως έχουμε αναφερθεί και κατά το παρελθόν, φράζει τους πόρους του δέρματος με όλα τα αρνητικά συνεπακόλουθα, αλλά είναι υπεύθυνη και για την απώλεια της ικανότητας του δέρματος να διατηρεί την υγρασία του. Έτσι, η επιδερμίδα αποκτά θαμπή και ταλαιπωρημένη όψη, επιτρέποντας την εμφάνιση των πρώτων γραμμών γήρανσης. Επίσης, οι εσωτερικές φλεγμονές στον οργανισμό μας, οι οποίες και πυροδοτούνται από το άγχος, έχουν σημαντικό μερίδιο ευθύνης για μία σειρά σοβαρών δερματολογικών προβλημάτων όπως τα εκζέματα, η ψωρίαση, η ακμή κ.ά. Το άγχος μπορεί να είναι υπεύθυνο όχι μόνο για την εμφάνιση του προβλήματος αλλά και τις δυσκολίες στην ίασή του, μέσω των εξάρσεων που συνήθως είναι ταυτόσημες με την ψυχολογία του ανθρώπου που βιώνει το πρόβλημα.

 

Πέραν των βιοχημικών διεργασιών του οργανισμού μας, ακόμη και οι πιο απλές εκδηλώσεις άγχους, πλήττουν την υγεία και εικόνα της επιδερμίδας μας, με τρόπους που εκπλήσσουν. Ένας από αυτούς, είναι και η αναπνοή! Όταν διακατεχόμαστε από άγχος αναπνέουμε γρήγορα και κοφτά, στερώντας πολύτιμο οξυγόνο από τα κύτταρά μας. Μαντέψτε κάτι. Κύτταρα υπάρχουν και στο δέρμα μας! Τις ίδιες παράπλευρες απώλειες, μας “χαρίζει” και η έλλειψη ποιοτικού ύπνου. Αν χάνουμε τον ύπνο μας λόγω στρες, τότε εμποδίζουμε τις αναπλαστικές διεργασίες του δέρματος, που λαμβάνουν χώρα όταν κοιμόμαστε! Έτσι, ο οργανισμός μας δεν μπορεί να διορθώσει τις δερματικές βλάβες της ημέρας με αποτέλεσμα την επιτάχυνση της γήρανσης.

Και μετά απ’ όλα τα παραπάνω τα οποία μάλλον σας άγχωσαν περισσότερο, έφτασε η στιγμή να πάρουμε μια βαθιά ανάσα και να δούμε το πώς μπορούμε, αν όχι να εξαλείψουμε το άγχος από τη ζωή μας, να ελαχιστοποιήσουμε τις συνέπειές του για την επιδερμίδα μας.

 

1.Φροντίζουμε σωστά και καθημερινά την επιδερμίδα μας! Πρέπει να κατανοήσουμε πως έχουμε υποχρέωση στον εαυτό μας να αφιερώσουμε το χρόνο που απαιτείται ώστε να αισθανόμαστε και να είμαστε όμορφες.

 

 

 

2. Αναπνέουμε σωστά και σε βάθος. Η φράση “Μην αγχώνεσαι και πάρε μια βαθιά ανάσα”, έχει πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο για το δέρμα και την ψυχολογία μας, απ’ όσο πιστεύουμε.

 

 

 

 

 

3. Φροντίζουμε ιδιαιτέρως την περιοχή των ματιών, καθώς εκεί αποτυπώνεται πρώτα η ψυχολογία μας. Οι μαύροι κύκλοι που προκαλούνται και εξαιτίας της ψυχολογικής πίεσης, απαιτούν προσεκτικά επιλεγμένα προϊόντα φροντίδας που συμβάλλουν στην καλή κυκλοφορία του αίματος.

 

 

 

 

 

4.Ασκούμαστε κάθε μέρα έστω και για λίγο, απελευθερώνοντας στην πράξη την ένταση που τυχόν αισθανόμαστε. Η φυσική άσκηση έχει πολυεπίπεδα οφέλη για το σώμα και την ψυχολογία μας.

 

 

 

 

 

5. Τρέφουμε το σώμα μας σωστά! Τροφές με συντηρητικά, ζάχαρη και χρωστικές ουσίες, συμβάλλουν στην ανάπτυξη φλεγμονών και στην αρνητική ψυχολογία μας. Στο τραπέζι μας πρέπει να πρωταγωνιστούν τα λαχανικά και τα φρούτα.

 

 

 

 

Πριν πέσουμε για ύπνο αδειάζουμε το μυαλό μας από κάθε έγνοια και χαρίζουμε στον εαυτό μας μία σωστή εμπειρία ύπνου για 7 με 8 ώρες.

close

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Συμπληρώστε το email σας για να ενημερώνεστε πρώτοι για τα νέα μας προϊόντα και συμβουλές ομορφιάς!

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Αφήστε ένα σχόλιο

b2b login