Top

Η επιδερμίδα μας έχει καλή μνήμη. Βλέπετε, εκείνη μπορεί να θυμάται όσα καλά της προσφέραμε αλλά και όλα εκείνα που μακροπρόθεσμα λειτούργησαν αρνητικά προς την όψη και υγεία της. Αλήθεια, η δική σας μνήμη, η μνήμη του εγκεφάλου σας, πώς είναι; Αν νιώθετε πως η μνήμη σας έχει “αδυνατήσει”, τότε μάλλον ήρθε η στιγμή για δραστικά μέτρα! Ακολουθήστε τρεις πολύτιμες συμβουλές διατροφής για την αναζωογόνηση της μνήμη και του εγκεφάλου σας!

 

Βιταμίνες μέσω της διατροφής

Μία ισορροπημένη διατροφή αποτελεί την καλύτερη πηγή βιταμινών για τον οργανισμό μας. Ψάρια, όσπρια, αυγά, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, ξηροί καρποί και φρούτα, μεταφράζονται από τον οργανισμό μας ως πολύτιμα ωμέγα-3 λιπαρά, βιταμίνες C, B, E, μέταλλα, πολύτιμες αντιοξειδωτικές ουσίες, φυλλικό οξύ κ.ά. Όταν η διατροφή μας βασίζεται σε τρόφιμα υψηλής διατροφικής αξίας, τότε ο εγκέφαλός μας όπως και τα υπόλοιπα όργανα του οργανισμού μας, όχι μόνο λειτουργούν σωστά αλλά παράλληλα μπορούν να προστατευτούν από ελεύθερες ρίζες, οξειδωτικό στρες και μία σειρά πολλών άλλων προβλημάτων. Αντιθέτως, όταν τροφοδοτούμε τον οργανισμό μας και κατ’ επέκταση τον εγκέφαλό μας, με επεξεργασμένα τρόφιμα, κακούς υδρογονάνθρακες, κορεσμένα λιπαρά, τεχνητές γλυκαντικές ουσίες, ζάχαρη κτλ., στην πραγματικότητα προκαλούμε ακραίες μεταβολές στα επίπεδα του σακχάρου του αίματος, προκαλώντας απότομα και επιβλαβή σοκ στον εγκέφαλό μας.

 

Μικρά & συχνά γεύματα!

Ο λόγος για τον οποίο οι ειδικοί προτείνουν μικρά και συχνά γεύματα, πρέπει να αναζητηθεί στη λέξη γλυκόζη ή αλλιώς στο κυριότερο “καύσιμο” του ανθρώπινου εγκεφάλου. Για να συνεχίσει ο εγκέφαλό μας να λειτουργεί σωστά και αποδοτικά, χρειάζεται γλυκόζη την οποία και αντλεί από το αίμα και τις πολύτιμες ουσίες που μεταφέρει και προέρχονται από τις τροφές που καταναλώνουμε. Όταν για παράδειγμα τρώμε μία φορά μέσα στην ημέρα, η ποσότητα γλυκόζης, όσο πολύ και αν έχουμε φάει, δεν αρκεί για να υποστηρίξει τις λειτουργίες του εγκεφάλου μας, ο οποίος χρειάζεται καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας το πολύτιμο αυτό “καύσιμο”. Όταν όμως τρώμε ελεγχόμενα και τακτικά μικρά γεύματα, προσφέρουμε στον εγκέφαλό μας σταθερά, τις απαραίτητες δόσεις γλυκόζης που απαιτούνται για να είναι συνεχώς λειτουργικός μέσα στην ημέρα.

 

Ενυδατωμένος εγκέφαλος!

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος παρ’ όλες τις πολυσύνθετες και εκπληκτικές διεργασίες που μπορεί να επιτελέσει ως όργανο, δεν μπορεί να αποθηκεύσει το νερό που απαιτείται για την καλή λειτουργία του. Αν αναλογιστούμε πως ο εγκέφαλός μας αποτελείται σε ποσοστό 73% από νερό, καταλαβαίνουμε την αναγκαιότητά του για συνεχή ενυδάτωση. Όταν λοιπόν δεν τον τροφοδοτούμε συνεχώς με όλα τα απαραίτητα υγρά που χρειάζονται για την καλή λειτουργία του, τότε εκείνος αφυδατώνεται και μικραίνει! Η έλλειψη των ζωτικών υγρών εκδηλώνεται σε εμάς με πονοκεφάλους, αδυναμία συγκέντρωσης, δυσλειτουργίες στους μηχανισμούς βραχυχρόνιας και μακροχρόνιας μνήμης αλλά και μία σειρά προβλημάτων που σχετίζονται με την ορθή λειτουργία των νευροδιαβιβαστών. Αν ξεχνάτε να πιείτε νερό, θα σας λησμονήσει και ο εγκέφαλός σας!

close

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Συμπληρώστε το email σας για να ενημερώνεστε πρώτοι για τα νέα μας προϊόντα και συμβουλές ομορφιάς!

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Αφήστε ένα σχόλιο

b2b login